عروسی خاص

نکاتی برای برگزاری مراسم عروسی

عروسی خاص

نکاتی برای برگزاری مراسم عروسی

آرایش عروس

مدل آرایش عروس

آرایش عروس به طور کلی به چهار دسته ی زیر تقسیم می شود

1 ) آرایش عروس اروپایی


2 ) آرایش عروس هندی


3 ) آرایش عروس عربی


4 ) ارایش عروس ایرانی


آرایش عروس اروپایی

مدل آرایش عروس اروپایی که امروز مورد توجه خیلی از عروس خانم ها قرار گرفته است آرایش ملایم و لایت است که از سایه ها و رژ لب خیلی ملایم استفاده میشود. در این مدل چشم ها و ابروها آرایش زیادی نمی شود. بر روی برجستگی های پلک کار می کند و چهره حالت طبیعی خود را حفظ می کنند و به طور کلی این مدل آرایش بر زیبا شدن عروس تأکید می‌کنند نه تغییر چهره


آرایش عروس اروپایی آرایش عروس اروپایی آرایش عروس اروپایی آرایش عروس اروپایی آرایش عروس اروپایی آرایش عروس اروپایی

آرایش عروس هندی

در این مدل آرایش از سایه های بی قاعده و شلوغ استفاده می شود و عموما دست ها و پا ها با حنا تزئین میگردد همچنین استفاده از زیور آلات طلا بسیار مورد پسند و رایج است .


آرایش عروس هندی آرایش عروس هندی آرایش عروس هندی آرایش عروس هندی

آرایش عروس عربی

این نوع آرایش خودش به چند دسته تقسیم می گردد از جمله آرایش خلیجی و لبنانی و غیره که تفاوت های نه چندانی در آرایش رژلب و رژگونه بین آنها وجود دارد. برای مثال در آرایش لبنانی از رنگ‌های تند تر استفاده می‌شود و آرایش چشم عربی از سایه های مشکی معمولاً استفاده می کردند و کل پشت چشم سایه می شود. در آرایش عروس خلیجی پشت چشم به طور کل تیره کار می شود و عموما برای عروس هایی مناسب است که چشم های آنها پف پلک نداشته باشد و استخوان بالای پلک آنها برجسته نباشد چون با این مدل آرایش،  چشم آنها گودتر نشان داده میشود.


آرایش عروس عربیآرایش عروس عربی

آرایش عروس ایرانی

این مدل آرایش عموما حد واسطی از آرایش های عربی و اروپایی است بدین معنا که نه به تندی و سنگینی آرایش های عربی است و نه به سادگی و سبکی آرایش های اروپایی.

https://jashno.com/brides-makeup/

انگشتر عروس

انگشتر خواننده ی معروف ماریا کری که یکی از گران ترین انگشترهای ازدواج را در دنیا دارد. او این انگشتر 35 قیراطی را از جیمز پکر هدیه گرفت که ارزشی حدود 10 میلیون دلار دارد.

دسته گل عروس

پرتاب کردن دسته گل رسمی بوده که از گذشته انجام می شده در قدیم افراد برای خوش یمن بودن وسعادت در پایان مراسم تکه ای از لباس عروس را میبردند وبرای اینکه صورت خوشی نداشت و لباس عروس پاره می شد رسم بر ان شد که دسته گل خود را عروس پرتاب می کند برای مجردهای جشن ودست هر کس افتاد به معنی سعادته ویعنی اینکه نفر بعدی که ازدواج میکند ان شخص است.